Aankomst Bangkok Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Patricia en Anne - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Patricia en Anne - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok Thailand

Blijf op de hoogte en volg Patricia en Anne

03 December 2014 | Thailand, Bangkok

Hallo! ( de Thaise woorden moeten we nog leren)

Het is hier nu 12:02 uur, in Nederland 06:02 uur. Een behoorlijk tijdverschil.
Na een lange reis met Singapore Airlines (geweldige service!) zijn we in Thailand aangekomen.
Na eerst een reis van ruim 13uur naar Singapore en vervolgens vanaf Singapore nog ruim 2 uur richting Bangkok, zijn we bij de luchthaven van Bangkok in een taxi gestapt richting ons hotel.

We dachten dat het verkeer in Amsterdam gaotisch was, maar dat is niks vergeleken met Bangkok. Wat een gaos!! En wat een cultuurshock! We reden vanaf de luchthaven over de snelweg door de stad. We hadden al gehoord dat er smog zou hangen boven Bangkok en dat kunnen we bevestigen... gatverdamme!

We hebben een leuk hotelletje aan een soort beekje. We gaan nadat we ons opgefrist hebben even een wandeling maken naar Khoa San Road. Voor degene die het niet kennen, dit is de Backpackersstraat van Bangkok.

Voor morgen willen we een fietstocht door Bangkok gaan boeken en daarna is het plan om richting Ko Chang en Ko Kut te reizen :)

Liefs Anne en Patries

• 03 December 2014 - 11:13

Margo:

Anne, veel plezier! Wij zijn ook in Thailand geweest, was een geweldige vakantie!

• 03 December 2014 - 11:48

Nienke:

Heeee Anne en patries! Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad! Ik ga al jullie belevenissen volgen! Veel plezier met fietsen morgen:) x

• 03 December 2014 - 11:59

Marthe:

Hey meiden!

Fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen!
    Ben benieuwd naar de JALOERSmakende verhalen en
    foto's die nog gaan komen!

Liefs Marthe!!

• 03 December 2014 - 13:12

Jos, Anneke En Alle:

Leuk verslag en wat hebben ze daar leuke plaatsnamen. Hier is het 0,5 graden, veuls te koud en geen zon te bekennen. We worden al een klein beetje jaloers. Succes alvast op de fiets!

• 03 December 2014 - 18:52

Antoinet:

Dames, geniet ervan. Heel veel plezier. Ik zal jullie op de voet volgen door al jullie verhalen en foto's. Nogmaals geniet ervan!!

• 03 December 2014 - 20:21

Marjo En De Rest Van De Fam.:

Sinds wanneer skroift Net netjes? Moete we de Westfriese taal niet houg houwe, deer in Bangkok? (of is dut een andere Net?)
    Nou moide, mondkappie voor en fietse maar, zou'k zo zegge. En verzellef hil veul plezier!
    't Zal deer een stuk warmer weze dan hier, brrrrrr, frisjes!!!

• 14 December 2014 - 04:34

Net:

Speciaal voor jouw, Mar, de vertaling.... Moide onwois geniete, want deurgaans doe je zuks maar ien keer! Ik zal julle annekedotes baaihouwe en bar geniete van alle jullie kiekies en roisverslage!! Ik zeg 't nag ien keer. "Geniet er van en kom hilhuids weer terug nei dut mooie kikkerlandje!! (p.s. Mar, Ik ben niet voor niks een tweiling!!, die skoine soms nagal wispelturig te zoin)

• 21 December 2014 - 19:34

Oma Van Oostrum:

Ik mis je patrlcla maar hebben jullie het leuk samen en zeker ook mooi weer
    waar zijn jullie nu hier is alles goed alleen een beetje nat
    Jos gaat ons verrassen met kerstmis wat zullen we weer groeien het zal wel
    gezellig worden nog heel veel plezier doei
    patricia en anne