Back in town - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Patricia en Anne - WaarBenJij.nu Back in town - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Patricia en Anne - WaarBenJij.nu

Back in town

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Patricia en Anne

14 Januari 2015 | Nederland, Wervershoof

Op dit moment sneeuwt het hier in het mooie en koude Wervershoof! In Thailand zei ik nog tegen Patries dat ik een echte Hollandse ben, omdat ik houd van de seizoen zelfs van de winter met zijn kou, regen, harde wind, sneeuw en ijs! En nu hebben we gewoon sneeuw :)

De laatste dag Koh Chang
Op de laatste dag had ik de wekker gezet, zodat ik de tijd op mijn laatste dagje optimaal kon benutten, hier waren mijn mede kamergenootjes erg blij mee :) We hebben na een heerlijk ontbijtje een scooter gehuurd en hierop de rest van de dag het eiland verkend. Ik vond het heerlijk om weer even te rijden! Verder zijn we opzoek gegaan naar souvenirs voor het thuisfront (hier had ik eerder totaal nog niet naar omgekeken!) Savonds heerlijk gegeten en de avond, uiteraard, afgesloten met cocktails!

De volgende dag ging mijn wekker vroeg, 05:15 uur Thaise tijd. Na een nacht wakker te hebben gelegen met elke keer weer dezelfde vragen in mijn hoofd: shit, heb ik de wekker wel gezet? Zal ik echt worden opgehaald bij ons huisje of moet ik toch maar naar het kantoortje lopen? Heb ik een heerlijke douche genomen en vervolgens mijn tas ingepakt. Tijd om te gaan! Samen met Patries liep ik naar de ingang van het resort waar ik opgehaald zou worden, allebei nog lekker slaperig. Rond 06:00 uur werd ik opgehaald door de minivan die me naar Suvarnabhumi International Airport zou gaan brengen. Na een paar dikke kussen, knuffels en een paar traantjes hebben we afscheid genomen van elkaar en stapte ik het busje in. Heel raar om na 6 weken samen reizen, een fantastische vakantie, afscheid te moeten nemen van elkaar en Patries achter te laten! Dit besef was er nog niet helemaal..

Na een reis van ongeveer zes uur met de minivan kwam ik aan op het vliegveld. Om 15:40 uur vertrok mijn vliegtuig richting Singapore en hier moest ik vervolgens vier uur wachten op mijn laatste vliegtuig richting Amsterdam. Deze vertrok 23:55 uur. Als alles goed zou gaan zou ik rond 07:00 uur NL tijd aankomend in Nederland. Uiteindelijk had mijn vliegtuig iets vertraging door de wind, maar zijn we veilig geland.
Op Schiphol stonden mijn ouders en Alle mij op te wachten! Heerlijk om ze na zes weken weer een dikke knuffel te kunnen geven!

Het was een geweldige vakantie, waarin we veel gezien, gedaan en beleefd hebben. Ook al ben ik weer blij in Nederland te zijn ik ga de Thaise cultuur, de lieve mensen, het eten, de leuke plekken en mooie stranden, de onverwachte wendingen tijdens het reizen, de heerlijke cocktails, de leuke reismaatjes en uiteraard het beste reismaatje ooit heel erg missen! Het was een reis die mij altijd bij zal blijven :)

Liefs Anne

• 14 Januari 2015 - 12:16

Lisa Nij Bijvank:

Leuk Anne! Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad samen :) En bovenal dat je weer veilig bent geland, geniet van de Hollandse sneeuw!! xx

• 14 Januari 2015 - 18:21

Marjo:

Mooi zoid, hoor moid. Ik heb van je verhale genoten! En mooi dat je weer hilhuids thuis benne. xx